reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Kuzmišín

Peter Kuzmišín

Bloger 
  • Počet článkov:  150
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zberateľ príbehov, svojích aj cudzích, pravdivých aj prikrášlených a mám rád aj vymyslené. A kto vlasne som? Tak to občas neviem ani sám. Určite však si niektorí ľudia myslia, že som šibnutý. Ja si myslím, že stále nie dosť. Zoznam autorových rubrík:  PísmenkáFOTOgalleryBásničkyÚvahyZ kuchyneZaujaloSLOVANSKI BOHOVIAObrady a viera predkovMys Panny MárieSúkromné

reklama

Úvahy

"Čím horšie, tým lepšie."

Peter Kuzmišín

Politika "Čím horšie, tým lepšie."

Nedá mi aby som sa nevyjadril. Vo filme Nejasná sprava o konci sveta je jedna moja obľúbená hláška: Čím horšie, tým lepšie.

  • 7. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 533x
  • 0
Na ktorej strane plota sme?

Peter Kuzmišín

Na ktorej strane plota sme?

tak ma napadlo

  • 12. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 912x
  • 5
SMERom k SDKU

Peter Kuzmišín

SMERom k SDKU

Je jedno čo som volil, ale keď už vyhral SMER a SDKU bolo druhé...

  • 19. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 35
Marihuana

Peter Kuzmišín

Marihuana

Skutočne by ma zaujímalo ako to  vlastne je.

  • 26. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 24
LOST na trase Dubaj – Praha

Peter Kuzmišín

LOST na trase Dubaj – Praha

Kto by to povedal? Všetko vyzeralo bezproblémovo. Až do času, kedy sa lietadlo priblížilo k Budapešti. Zrazu zaznelo hlásenie, že  vzhľadom na sneženie v Prahe pristaneme v Budapešti. A útrapa sa začala.

  • 14. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
reklama
Prečo sme boli stvorení?

Peter Kuzmišín

Prečo sme boli stvorení?

Takáto otázka sa vynorí hneď po otázke KTO SOM a KAM IDEM. Dnes mi bolo odpovedané rovnako z dvoch zdrojov a v podstate už dávno s touto odpoveďou súhlasím.

  • 19. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
LOST

Peter Kuzmišín

LOST

Pred nedávnom, myslím že na jojke začal seriál LOST. Prehliadli ste?

  • 16. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Blok odblokovaný

Peter Kuzmišín

Blok odblokovaný

Ach, ja chudák zemepán. Zablokovali mi blog. Tak takto som zhruba pred pol rokom začal jeden blog. A po pol roku....

  • 13. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Kresťanstvo a mágia symbolického kanibalizmu a vampirizmu.

Peter Kuzmišín

Kresťanstvo a mágia symbolického kanibalizmu a vampirizmu.

Roháček, EV. SV. MARKA 14.22, 23, 24: A keď jedli, vzal Ježiš chlieb a keď bol dobrorečil, lámal a dával im a povedal: Vezmite, jedzte, toto je moje telo. Potom vzal kalich a poďakujúcdal im, pili z neho všetci. A povedal im: Toto je moja tej novejsmlúvy krv, ktorá sa vylieva za mnohých.

  • 24. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
A je tu

Peter Kuzmišín

A je tu

Vieš, stalo sa ti, že si malo fakt zlý začiatok koncoročnej silvestrovskej oslavy?

  • 1. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Na biku na Nový Zéland

Peter Kuzmišín

Na biku na Nový Zéland

Pánečku  ozval sa mi kamoš na ICQ bol práve v Afganistane popijal čajík niekde v IT čajovni

  • 25. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 29
HITLER kontra OSVIENČIM

Peter Kuzmišín

HITLER kontra OSVIENČIM

Nedávno som videl film Hitler a asi dva týždne pred tým som bol v koncentračnom tábore.

  • 9. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 24
Ako sa stať neviditeľným

Peter Kuzmišín

Ako sa stať neviditeľným

Pred nedávnom som začal pravidelne nosiť kravatu a oblek. Zrazu som si všimol, že ináč chodím, sedím či zohýnam sa. A vobec mi to nie je neprijemne či nepohodlné. Ba práve na opak, po čase som zistil, že sa cítim veľmi prijemne a pohodlne dokonca sa mi zdá, že aj kondične som na tom lepšie, no samé pozitívum. Najviac ma  však zaujala zmena pohľadu ľudí.

  • 1. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 238x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu