reklama

Božské Atény 3

tak tu je ďalší set fotografií z Atén

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu


Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu



Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu












Peter Kuzmišín

Peter Kuzmišín

Bloger 
  • Počet článkov:  150
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zberateľ príbehov, svojích aj cudzích, pravdivých aj prikrášlených a mám rád aj vymyslené. A kto vlasne som? Tak to občas neviem ani sám. Určite však si niektorí ľudia myslia, že som šibnutý. Ja si myslím, že stále nie dosť. Zoznam autorových rubrík:  PísmenkáFOTOgalleryBásničkyÚvahyZ kuchyneZaujaloSLOVANSKI BOHOVIAObrady a viera predkovMys Panny MárieSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu