reklama

Tulákové znovuzrodenie

No je to  trochu ....Šak sa  dočítate.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

tulákovi s dušou pútnika

čo zo sveta uniká

na bradavkách hôr

dych sa mu zrýchli

oči sa mu privrú

keď palicou

skúmať bude

vlhkú jaskyňu

do jaskynných vôd

vnorí sa potichu

v zatajenom nádychu

napnutý jak luk

pripravený k výstrelu

v okamihu smrti

zažije znovuzrodenie

Peter Kuzmišín

Peter Kuzmišín

Bloger 
  • Počet článkov:  150
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zberateľ príbehov, svojích aj cudzích, pravdivých aj prikrášlených a mám rád aj vymyslené. A kto vlasne som? Tak to občas neviem ani sám. Určite však si niektorí ľudia myslia, že som šibnutý. Ja si myslím, že stále nie dosť. Zoznam autorových rubrík:  PísmenkáFOTOgalleryBásničkyÚvahyZ kuchyneZaujaloSLOVANSKI BOHOVIAObrady a viera predkovMys Panny MárieSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu