reklama

Prechod pre chodcov

Stalo  sa už aj vám, že  ste  šli  po  priechode, keď tu  sa  na vás  vyrúti  trúbiace auto? Tak včera také  zažila  jedna pani. Typek dokonca zastavil na  priechode a začal pani ešte  aj  nadávať. Pristúpil  som  k okienku, že  mu jednu vrazím, až ho krev zaleje. No  v živote som prvý človeka  udrel  len  raz a to hneď dva  krát.  Našiel  som iné  riešenie:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

„Pán vodič“ oslovil som typka „ nie som momentálne v službe, ale ste si vedomý akého dopravného priestupku ste sa dopustil?“

 Týpek  na mňa vyvalil oči a ja som suverénne pokračoval v hre. Pani prešla okolo a obdarila  ma tichým ďakujem a úsmevom. To mi ešte viac dodalo odvahy.

„Poprosím Vás odstavte vozidlo a pripravte  si doklady:“ Prekvapivo týpek mi skočil na háčik a skutočne auto odstavil na neďalekom parkovisku hypernovy. Znovu som prišiel k autu  no to už z mobilom  pri uchu.

„No Ferku. Ta ce čekam na prkovisku hyprnovy. Čekaj čislo auta BJ 752 AZ. A ponahľaj še.“ Týpek ide práve otvoriť dvere a vystúpiť. Ráznym tónom mu vravím aby ostal sedieť a pripravil  si doklady.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Týpek vyťahuje doklady a podáva  mi ich cez okienko.

„Ne ne ja ne som v službe  to si nechajte pre kolegu, ale kým príde ukážte mi vestu a lekárničku.“ Ups týpek sa začína vykrúcať. Zrazu mi zvoní telefón. Koľké to šťastie, dáva mi to príležitosť sa vypariť.

„Počujte pán vodič ja už musím ísť. Vy tu počkajte ja zavolám kolegovi a vysvetlím  mu čo a ako. A pre  budúcnosť chodci majú prednosť. Dovidenia.“

Neviem ako dlho tam čakal no ja som mal úsmev na tvári ešte celý zvyšok dňa.

Peter Kuzmišín

Peter Kuzmišín

Bloger 
  • Počet článkov:  150
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zberateľ príbehov, svojích aj cudzích, pravdivých aj prikrášlených a mám rád aj vymyslené. A kto vlasne som? Tak to občas neviem ani sám. Určite však si niektorí ľudia myslia, že som šibnutý. Ja si myslím, že stále nie dosť. Zoznam autorových rubrík:  PísmenkáFOTOgalleryBásničkyÚvahyZ kuchyneZaujaloSLOVANSKI BOHOVIAObrady a viera predkovMys Panny MárieSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu