reklama

Bohovia starých Slovanov

Konečne sa to podarilo. Knihu Bohovia starých Slovanov uverejnilo vydavateľstvo EUGENIKA http://www.eugenika.sk/detail-kniha/143807-bohovia-starych-slovanov

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

 

Tak dúfam, že sa bude páčiť. 

Týmto by som sa chcel poďakovať SME lebo aj vďaka tomuto blogu sa to podarilo.

V závere knihy som napísal:     Niekto raz povedal: „Sila stromu je v jeho koreňoch.“ A ja by som dodal, že sila človeka je v jeho viere.  Ako som už v úvode spomínal, táto kniha nemala byť náučnou literatúrou, no napriek tomu ju mnohí ortodoxní slovanisti možno aj odsúdia ako len nejaký výmysel „pošetilého“ slovanských bohov neznalého „škrabálka“.  Ale táto kniha je prejavom mojich slovanských koreňov a mojej viery. Tieto korene vháňali živiny do mojich myšlienok už od mala a vlastne oni ma viedli k napísaniu tejto knihy.  Starí bohovia slovanskí ma prebudili a vtiahli do ich sveta, za čo im ďakujem.  Dlho som hľadal mená pre bohov ktorí ku mne hovorili. Chvíľu mi trvalo, kým som pochopil, čo sa mi to sníva a s kým sa to stretávam v mojich „videniach“.  Samotné zozbieranie materiálov a napísanie tejto knihy mi trvalo vyše troch rokov.  Počas rokov hľadania, ako aj počas písania tejto knihy, som stretol mnohých, ktorí mi veľmi pomohli a podporili ma, za čo im vrelo ďakujem.  Sláva Rodným Bohom, nech prebudia sa v nás naše korene.  

Peter Kuzmišín

Peter Kuzmišín

Bloger 
  • Počet článkov:  150
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zberateľ príbehov, svojích aj cudzích, pravdivých aj prikrášlených a mám rád aj vymyslené. A kto vlasne som? Tak to občas neviem ani sám. Určite však si niektorí ľudia myslia, že som šibnutý. Ja si myslím, že stále nie dosť. Zoznam autorových rubrík:  PísmenkáFOTOgalleryBásničkyÚvahyZ kuchyneZaujaloSLOVANSKI BOHOVIAObrady a viera predkovMys Panny MárieSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu