reklama

Zablokovali mi blog.

Ach, ja chudák zemepán. Zablokovali mi blog.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Pracujem v jednej nemenovanej firme „SB Kocurkovo“. Skoro všetci zamestnanci

(česť výnimkám) hľadajú cestu, ako, čo sa nedá a v žiadnom prípade nechcú byť zodpovedný za nič, ale pravdaže žiadosti a rozhodnutia iných (často kompetentných) spĺňajú len s neochotou. No a ako správny Slováci závidia každý ( opäť česť výnimkám), každému.

No a čo sa to dnes stalo? Nič neobyčajné len tlačiareň už niekoľko dní tlačí okrem potrebného textu, nepotrebné šmuhy po okrajoch. Len dodám, že robím na obchodnom úseku kde tlačíme faktúry, zmluvy a iné tlačivá, ktoré odchádzajú k zákazníkom. NO uznajte čo za prezentácia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetky počítače ako aj tlačiarne má na starosti IT oddelenie. Keby sme ich neupozornili (teda jeden z mojich kolegov), keby sa to nestávalo pričasto... Keby som nebol od prírody trochu prchký a arogantný ( Na moje ospravedlnenie som synom učiteľov a to je už iná diagnóza). Keby jeden z IT chlapcov nebol práve na našom oddelení, keď som vytlačil dosť dôležité zmluvy o spolupráci pre zahraničného klienta, asi by sa nič nestalo.

Ale ITak tam bol a tak som mu povedal: Pozri sa na tieto zmluvy, idem k riaditeľovi a ukážem mu ich, už mám toho dosť. Stále nám tu džubete dopĺňaný kartrič a potom to takto vyzerá. Pravdaže ITak vypenil. No kartrič, bola behom 5 minút v poriadku. A tak, som znovu raz dosiahol čo som potreboval.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A cena? Ja viem čítať si webové stránky počas pracovnej doby neni (ja viem neni neni spisovné slovo) vhodné, ale v stresujúcom prostredí sa trochu relaxu vždy zíde. Ale asi som dočítal. ITák mi zablokoval prístup na blog. Uznajte toľká malichernosť a detinskosť! Ešte šťastie, že mám net doma.

Týmto zdravím Pištu M. a odkazujem mu, že zabudol zablokovať aj iné moje obľúbené webové stránky.

Práci česť IT z SB Kocurkova zvlášť.

Peter Kuzmišín

Peter Kuzmišín

Bloger 
  • Počet článkov:  150
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zberateľ príbehov, svojích aj cudzích, pravdivých aj prikrášlených a mám rád aj vymyslené. A kto vlasne som? Tak to občas neviem ani sám. Určite však si niektorí ľudia myslia, že som šibnutý. Ja si myslím, že stále nie dosť. Zoznam autorových rubrík:  PísmenkáFOTOgalleryBásničkyÚvahyZ kuchyneZaujaloSLOVANSKI BOHOVIAObrady a viera predkovMys Panny MárieSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu