reklama

Babiyčka bylinkárka

Všetko je vždy ináč ako chceme?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu
(zdroj: ja)

Fakt neviem. Rúžový púčik pre teba už rozkvitol v mojej váze. Hej je nám spolu celkom fajn no ty už máš presne stanovený cieľ dokonca už aj kúpenú letenku. Neviem či moja momentálna nálada je spôsobená výkrikmi Nika Caveho z reproduktorov, alebo dlhotrvajúcemu spánku ku ktorému si ma donútila tým, že si neprišla.

Fakt neviem. Skutočne neviem čo sa odohráva v tvojej hlave, usmievaš sa tak milo až mám s toho pocit ako by si ma tak trochu chcela. Ty však povieš „On na teba nežiarli nemá prečo“ a pritom tvoje vlasy voňajú za slnečným hodvábom a telo...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem že by som chcel raz dožiť toho aby nejaká babička bylinkárka bola niekde,

kde by som ja raz bol sivovlasý deduško. A viem, že milovanie s tebou by bolo.... hmm....

(Možno tých „m“ by tam malo byť viac.) Ale o to tu ani tak nejde, pre tentokrát.

Prosil som starých slovanských bohov aby si prišla a ty si tu, len nie vedľa mňa. Bohovia nás vždy trestajú tým, že nám plnia naše prosby. A tak keď som ti vytrhol vlas použiteľný na magické kúzlo lásky, radšej som ho nepoužil. Tak nejako čakám, že predsa len prídeš a spolu so mnou zostarneš.

 

Peter Kuzmišín

Peter Kuzmišín

Bloger 
  • Počet článkov:  150
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zberateľ príbehov, svojích aj cudzích, pravdivých aj prikrášlených a mám rád aj vymyslené. A kto vlasne som? Tak to občas neviem ani sám. Určite však si niektorí ľudia myslia, že som šibnutý. Ja si myslím, že stále nie dosť. Zoznam autorových rubrík:  PísmenkáFOTOgalleryBásničkyÚvahyZ kuchyneZaujaloSLOVANSKI BOHOVIAObrady a viera predkovMys Panny MárieSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu