reklama

Zablokovali mi blog a keby len to.

Myslel som si, že blokovaním prístupu na blog sa to skončí....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Myslel som si, že blokovaním prístupu na blog sa to skončí....

No ako som sa opäť raz mýlil, som sa mohol presvedčiť v piatok pri obede.

Môj šéf, ktorého si fakt vážim a považujem ho aj za môjho priateľa sa nás pri obede spýtal:

„Skazím vám víkend?“ a ja, že : „Čo znížili nám plat?“

Túto otázku som považoval za dosť vtipnú, keďže médiami prebehla správa, že v Bardejove máme najnižšie platy na Slovensku.

Nebol som však ani veľmi prekvapený keď šéf len prikývol. A tak už teraz viem, že o mesiac budem mať o pohyblivú čiastku (10%) menej vo vrecku. Pravdaže nebudem v tom sám, na každého sa niečo našlo, ale na mňa boli vraj sťažnosti a na dôvažok mám neporiadok na stole.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Šéf si nedal vysvetliť, že to je ucelený systém rozdelenia stolu na sektory. Bolo to dosť vtipné, ako šéf prišiel k môjmu stolu a dosť vypenil. Zvyčajne je dosť chápavý, no tento krát neprišiel na to, že si robím srandu. Stôl som pravdaže upratal, teda ako obyčajne som to trochu prehnal. Vytvoril som si nový systém a na stole mi neostal iba monitor, telefón a kalendár. Tých 10% ma trochu nasralo, ale dúfam, že všetko zlé je na niečo dobré.

Peter Kuzmišín

Peter Kuzmišín

Bloger 
  • Počet článkov:  150
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zberateľ príbehov, svojích aj cudzích, pravdivých aj prikrášlených a mám rád aj vymyslené. A kto vlasne som? Tak to občas neviem ani sám. Určite však si niektorí ľudia myslia, že som šibnutý. Ja si myslím, že stále nie dosť. Zoznam autorových rubrík:  PísmenkáFOTOgalleryBásničkyÚvahyZ kuchyneZaujaloSLOVANSKI BOHOVIAObrady a viera predkovMys Panny MárieSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu